جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال فرهاد در انتظار نتایج نکونام
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی سپاهان و آلومینیوم در لیگ برتر فوتبال | تاخت و تاز شاگردان مورایس ادامه دارد؟

  • کد خبر: ۲۰۱۶۲۲
  • ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
تاریخ و ساعت بازی سپاهان و آلومینیوم در لیگ برتر فوتبال | تاخت و تاز شاگردان مورایس ادامه دارد؟
سپاهان و آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال، یکشنبه ۳ دی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از فردا، یکشنبه ۳دی ماه با برگزاری ۶ بازی آغاز خواهد شد. در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های این هفته سپاهان در ورزشگاه فولاد شهر از ساعت ۱۵:۳۰ از آلومینیوم اراک پذیرایی خواهد کرد.

شاگردان مورایس که پس از شکست ۳ بر ۲ مقابل ملوان ۵ بازی آتی خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌اند، به دنبال ششمین برد متوالی خود در لیگ برتر هستند.

طلایی‌پوشان این روز‌ها در بی‌رحم‌‎ترین ورژن خود قرار دارند و در ۵ دیدار گذشته خود در لیگ برتر ۱۶ گل وارد دروازه رقبای خود کرده‌اند.

سپاهانی‌ها از ابتدای فصل فقط یک شکست و یک تساوی در کارنامه خود ثبت کرده‌اند و اگر ۴ امتیاز از آنان به دلیل تخلفات مالی کسر نمی‌شد، می‌توانستند در حال حاضر با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به استقلال در صدر جدول قرار بگیرند. با این وجود سپاهان با وجود یک بازی کمتر نسبت به استقلال صدرنشین، با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارد و با نتایج اخیر خود خط و نشان محکمی برای رقبای اصلی خود یعنی استقلال و پرسپولیس کشیده است.

در سوی دیگر آلومینیوم در سال‌های اخیر توانسته گربه سیاه سپاهانی‌ها باشد. ۵ تقابل اخیر این دو تیم هیچ برنده‌ای نداشته و هر ۵ بازی با تساوی همراه شده است.

حال باید منتظر ماند که آیا شاگردان مورایس دوباره در ورزشگاه خانگی خود قدرت‌نمایی خواهند کرد و یا اینکه شاگردان مجتبی حسینی می‌توانند این بار هم از سپاهان قدرتمند این روز‌های فوتبال ایران امتیاز بگیرند؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->